[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 -2 epson sx205 printer tanınıyormu?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Şub 2011 Pzt 09:15:04 EET

Arkadaşım
Pardus da sorun yaşamadan kullanacağın HP mürekkep püskürtmeli
printerlerdir. Tak çalıştır.Ben All in One serisi fotokopi scaner printer
özelliği ve fax fotokopi, printer, scaner özelliği olan HP lerden sonra yine
Fotokopi,printer ve scane özelliği olan wireless HP Photosmart C 4380 alıp
kablo kalabalığından ve masamın üzerindeki kalabalıktan kurtuldum. Tavsiyem
Hp dir ki bu günlerde wireless ve  e posta print özelliği olan üçü bir arada
serisi Hepsiburada daHP B110A Photosmart Wireless E-All-in-One Yazıcı
CN245B  tam dolu kartuşlu 160 TL civarında kanpanya sonrası 114 dolar + kdv
olacak. İyi günler