[Pardus-kullanicilari] Pardus kullanıcıları adresinden gelen uyarı

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
20 Şub 2011 Paz 22:36:54 EET

19 Şubat 2011 Cumartesi günü (saat 18:55:58) Ünal Özüm şunları yazmıştı:
> Benim dahil olduğum ileti dizilerinden bana
> This is the mail system at host lider.pardus.org.tr.

Hata kayıtlarına göre, birden fazla kullanıcı garip bir şekilde "pardus-
kullanıcıları@pardus.org.tr" yerine "pardus-kullanıcıları@pardus.org.tr",
"parduskullanıcılarıadr at pardus.org.tr" ve "pardus-
kullanıcılarıadresi at pardus.org.tr" gibi olmayan adreslere e-posta gömndermeye
çalışmış.

Konu ile ilgili şikayetlerinizi listeye gönderirken sorun yaşamamanız, bu
sorunun geçici olduğunu ve büyük ihtimalle sizinle ilgisi olmadığını
gösteriyor.

E-posta iletim mesajlarını takibe aldım, benzer bir sorun yaşanırsa hatanın
kaynağını tespit edeceğimizi umuyorum.