[Pardus-kullanicilari] Yan: Java

Ersan Yakit ersanyakit at yahoo.com.tr
19 Şub 2011 Cmt 12:29:25 EET

http://java.com/tr/

--- 19/02/11 Cts tarihinde Zafer OSMANOGLU <zosmanoglu at gmail.com> şöyle yazıyor:

Kimden: Zafer OSMANOGLU <zosmanoglu at gmail.com>
Konu: [Pardus-kullanicilari] Java
Kime: "Pardus Forum" <pardus-kullanicilari at pardus.org.tr>
Tarihi: 19 Şubat 2011 Cumartesi, 9:55

Arkadaşlar bugüne kadar Pardus 2011 64 bit kullanıyordum ancak wine ve vb. gibi bazı programlar çalışmadığı için 32 bit kurdum ve mükemmel çalışıyor. İstediğim her şey çalışıyor biri hariç. Web sayfamda kullandığım foto galeri için Jalbum programını kullanıyorum ancak wine ile çalıştırmaya kalktığımda Java istiyor. (Aynı şey windows içinde geçerli) Sormak istediğim şu javayı nasıl kurabilirim yardımcı olabilirmisiniz.

--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE

bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini

kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!

-----Satır İçi Eki Var-----