[Pardus-kullanicilari] tar-gz dosyasını kurmak-Yardım Lütfen

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
19 Şub 2011 Cmt 02:43:06 EET

On Sat, 19 Feb 2011 01:36:42 +0200
Ismail SEZEN <sezenismail at gmail.com> wrote:

> kurulumdan sonra eğer varsayılan dizine kurmayı seçtiyseniz, yine konsoldan
> julius komutu ile programı çalıştırabilirsiniz. julius -help ile kullanım
> ipuçlarını görebilirsiniz.
>
> Bende 64bit yüklü olduğundan 2. yolu denedim ama malesef çalıştırma şansım
> olmadı. Kurulumu yaptı ama haliyle çalışmadı :) Tabi bu arada sisteminizde
> derleme işlemleri için gerekli paketlerin kurulu olduğunu varsayıyorum.
> Kolay gelsin.

Paketin bağlı oldu bağımlılıkların adları farklı olabiliyor, sürümleri
farklı olabiliyor, binary paketin beklediği yerlerde ilgili kitaplıklar
bulunmuyor olabiliyor.

Sistemle tam entegre bir paketin oluşması için bizim derleme
bayraklarımızla derlenmiş, bizim bağlama bayraklarımızla (linking
flags) bağımlılıklarına bağlanmış, kullanılmayan doğrudan
bağımlılıkları (unused direct dependency) olmayan, mecbur kalmadıkça
statik kitaplıklar barındırmayan, rpath kullanılmayan paketler için
hata kaydı açmanızı tavsiye ediyorum.

--
Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr>