[Pardus-kullanicilari] Kurumsal 2 - Acilis Yazisi

Server Acim serveracim at gmail.com
18 Şub 2011 Cum 23:15:20 EET

2011/2/18 Erdem ARTAN <badibere at gmail.com>

> Depo adresini değiştirmenize gerek olduğunu zannetmiyorum.
>

> Erdem Artan
> Pardus-Linux.Org

2 adet ekran görüntüsü aldım. Benim güncelleyerek "kararlı" hale
yükselttiğim (belki de yükselttiğimi sandığım!, bilemiyorum) "Pardus
Kurumsal 2", açılırken, giriş penceresinden önce şöyle bir görüntü veriyor:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/TUZrNW3kqzUIldqXVQ8yNw?feat=directlink

Kusura bakmayın. Bulanık oldu.

Kapanırken de şu görüntüyü veriyor:
https://picasaweb.google.com/serveracim/AboutPARDUS#5575138160657835122

Fakat, kararlı sürümün açılışında da, ikinci ekran görüntüsü gibi bir
görüntü ile başlıyor demek istiyorum. Fakat, benim "güncellemelerle
yükselttiğim Kurumsal 2", açılışta RC'deki ayarlar ile kaldı.

Bunu TASMA'dan düzeltebileceğim bir yer var mıdır?.... acaba diye soruyorum.

İyi çalışmalar.

--
Server ACİM
- Besteci (Composer)