[Pardus-kullanicilari] pardus11 grub kurtarma

Ahmet DEMİRYÜREK ahmet.fb.8907 at gmail.com
18 Şub 2011 Cum 15:21:00 EET

Bilgisayarımda pardus11 ve windows7 yüklü.Windowsda disk ayarlarımı
değiştirdiğim için grub ekranındaki windowsun açılış yolu da değişti ve
windows7 yi açmadım.Grubu tekrar kurmak için pardusun kurulum cdsini
kullanamadım(2009 daki gibi kurtarma sistemi yok).İnternette bulduğum
kadarıyla grubu elle kurmaya çalıştım yine olmadı.Şu anda windows 7'ye
pardus 09 cdsi ile kurduğum grub ile ulaşıyorum.SORU:2011 kurulum cdsi ile
grubu nasıl kur(tar)abilirim?