[Pardus-kullanicilari] gncplay 'de müzik dinleyemiyorum.

Ferhat Akçay fakcay84 at gmail.com
17 Şub 2011 Per 22:13:26 EET

ilk günlerde de Pardus 2011 (32 bit) de denemiştim.Hala 2011 (32 bit)sürümünü
kullanıyorum.Sorunla alakalı bir değişiklik yaptığımı hatırlamıyorum.Şarkıları
mp3 formatında indiriyorum.İndirdiğim şarkıları dinlerken herhangibir problem
yaşamıyorum.Sanırım flash player kullanıyor bu site ancak şarkıların yanındaki
play tuşuna tıkladığım zaman bağlantıda problem oluştu yazıyor.Siz de düzgün
çalışıyor mu?

17 Şubat 2011 Perşembe günü (saat 20:19:35) osmank3 at gmail.com şunları
yazmıştı: