[Pardus-kullanicilari] Teamviver

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
17 Şub 2011 Per 13:53:11 EET

Arkadaşlar bana teamviever gerekiyor ancak depoda yok 64 bitte wine
çalışmıyor, ne yapılması gerektiği konusunda bilgisi olan varmı. Mecburen
windows kullanmak zorunda kalıyorum.
--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!