[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurumsal 2 Kararlı Sürüm

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
17 Şub 2011 Per 00:35:18 EET

Kurumsal2 32 biti şimdi netbook'a (birkaç işletim sisteminin yanına) kurdum.
Sanki 2011 e göre kurulumdaki disk yönetimi biraz basitleştirilmiş.
Ancak beni "takas alanı oluşturmadın" diye uyardı.
Ancak bir türlü takas alanı oluşturma seçeneğini bulamadım.
Grub sorunsuca tüm sistem içeriği ile beni karşıladı.
Kurulum sonrası bildiğimiz sevdiğimiz KDE3.5. Hızlı ve kararlı.
Menüler sade, depo içeriği gayet iyi. (ben fena halde bağlı olduğum boncuğu
bulamadım).
Fakat netbook'a özgü ki 2011 denemede bu yoktu, bazı pencereler (tasma, vs)
ekrana sığmıyor, "uygula, kabul et, tamam" gibi düğmeler ekran dışına
taşıyor ve göremiyorsunuz, ancak alt sağ tık kaydırma ile görülebilir hale
getiriyorsunuz.
Şimdilik gözlemlerim bu kadar.