[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurumsal 2 Kararlı Sürüm

Eyup Ersan eyupersan at gmail.com
16 Şub 2011 Çar 23:20:25 EET

Merhabalar,

Pardus Kurumsal'ın Kararlı sürümü için Ellerinize sağlık.

Kurumsal sürümü BETA sürümünden beri kullanıyorum. İlk kurduğumda sanki
eski bir dosta kavuşmuş gibi oldum ve çok sevindim.
Pardus 2007-2008' lerde kullandığım o eski dost masaüstü ve menüler
karşımda duruyordu.Hele performansı çok iyiydi ve benim tek çekirdekli
Turion işlemcili 1,5GB RAM'e sahip dizüstünde bile uçuyordu.

Yapılan güncellemelerle RC sürümüne kadar gelmiştim. Bu hali bile
oldukça sorunsuz ve kararlıydı. Hatta ben, Kurumsal 2' nin kararlılığını
(Kararlı çekirdekten olsa gerek), Pardus 2011' den daha iyi buldum.

Tüm Pardus ve Linux severlere tavsiye ederim. Bilgisayarlarıma hem
Pardus 2011, hem de Kurumsal 2' yi kurdum. Fakat Kurumsal 2' de daha
fazla zaman geçirdiğimi farkettim.
Paket deposu da zaman içinde biraz daha zenginleştirilirse tadından
yenmez. Ayrıca uzun süreli destek (LTS - Long Time Support) ile 3 yıl
gibi uzun bir süre
bilgisayarınıza zırt pırt işletim sistemi kurmamış olacaksınız.

Pardus 2007 / 2008 tadını, yeni sürümlere sahip uygulamalarla (çekirdek,
firefox, libre office...v.s) çıkarmak istiyorsanız kaçırmayın derim.

Gerçekten iyi bir iş çıkarmışsınız. Emeği geçen herkesi kutlar
saygılarımı ve sevgilerimi sunarım.

Eyüp Ersan SÜLÜN
MEB Eğitici Bilgisayar Formatörü
Elektronik Teknik Öğretmeni