[Pardus-kullanicilari] Uzak Masaüstü Bağlantısı

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
16 Şub 2011 Çar 11:51:45 EET

16 Şubat 2011 11:26 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazdı:

> ping dedigimiz ICMP isminde baska bir protokol. Yonetici bunu kapatmayip TCP
> portlarini kapatmis olabilir. Ben kampus yoneticisi olsam, tum giris
> cikislari kapatirim, cikislari da bir vekil sunucu ile sinirlandiririm :)
> Emre

Bende işyerimden evdeki bilgisayarıma bağlanıyorum ama işyerimdeki
vekil sunucuda port açtım ve evdeki modemden de yönlendirme yaptım,
sizinki tam tersi olacak yani işyerindeki modemden vekil sunucuya bir
yönlendirme ve vekil sunucudan da sizin bilgisayarınıza bir
yönlendirme yapılması gerekiyor, kısacası ağ yöneticisinin yapması
gereken bir işlem ve hiçbir ağ yöneticisinin böyle bir şeyi kabul
edeceğini de sanmıyorum.

Bence teamviewer kullanın, bu servis kendi yönlendirme sunucusunu
kullandığı için her iki tarafta da istemci olarak çalışıyor ve
sanıyorum HTTP kullandığı için güvenlik duvarına takılmıyor.
Krdrc-krfb'deki F klavye sorunu yüzünden bende artık Teamviever
kullanıyorum.

--
Ali E.İMREK