[Pardus-kullanicilari] k9-ticari paket

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
15 Şub 2011 Sal 09:53:57 EET

Hasan Bey Merhaba

Anladıklarımı yazıyorum.

Bilgisayarınızda 2011 64 bit işletim sistemi kurulu. K9 32 bit kurdunuz çalışmadı. Çalışmaması normal.

Sonra K9 64 bit kurdunuz bu da çalışmadı. Anormal.

Öncelikle bütün güncellemeler yapıldı mı? Paket yöneticisinde bununla ilgili bir sorun vardı. Son güncelleme ile düzeldi.

Güncellemeler yapıldıktan sonra ben 64 bit paketi kurdum sorunsuz çalışıyor.

-----Original Message-----
From: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr [mailto:pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr] On Behalf Of Hasan BEKTAŞ
Sent: Monday, February 14, 2011 10:44 PM
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: [Pardus-kullanicilari] k9-ticari paket

Merhabalar,

k9'u indirip bir kaç deneme yapmıştım. Daha sonra sürüm yükseltme
yapınca bozulmuştu ve bunu ortama yazmıştım.
Denemek için:
win7'ye 32 bit kurdum. Sorunsuz çalıştı.
2009.2'ye 32 bit kurdum. Çalıştı.
2011'e 32 bit kurdum. Bu bilgisayar 64 bit çalışmaz anlamında mesaj
geldi.
2011'e 64 bit v2.23 ve v2.24 süümlerini yeniden kurdum çalışmadı.
Sonra indirdigim k9'u  görünen yerlerden sildim. Sonra konsoldan sildim
(pisi rm ceren_k komutuyla.)
Arkasından yeniden yükleyip kurdum. Yine çalışmadı.
Dikkatimi çeken tek şey, paketi sildiğimi sanmış olmama karşın
yüklediğim son versiyonu çalıştırırken k9'un girişinde kullanıcı numarası
ve adımın yazılı olduğu ekran geliyor ki 2011 üzerine kurduğum V2.22
sürümünün test aşamasında tanımladığım kullanıcı adı ve numarasıydı.
Sanırım derdimi anlatabilmişimdir.
Hasan