[Pardus-kullanicilari] Clementine şarkı etiketleri sorunu

Ferhat Akçay fakcay84 at gmail.com
13 Şub 2011 Paz 17:30:39 EET

Merhaba,
Clementine'de bazı türkçe karakterli etiketlerde sorun yaşıyorum.

http://bit.ly/fWC3cF

Resimden de anlaşılacağı gibi Mehmet Günsur isimli sanatçı ismindeki ü harfi
görünmüyor.Ancak Başlıktaki ve albüm ismindeki ü harfleri görünüyor. Diğer
taraftan Nilüfer,Gülşen gibi sanatçı isimlerinde ki ü harfleri görünüyor.
Gülşenin Önsöz albümünde ki ö harfleri de görünmüyor.

İşin ilginç tarafı Mehmet Günsur 'daki s harfini ş yapınca ü harfi görünüyor
(Mehmet Günşur)

Gülşenin Önsöz albümündeki s harfini ş ile değiştirince de ö harfleri görünüyor
(Önşöz)

Forumda da yazdım ama orda büyük ihtimalle gözden kaçmıştır. Yardımlarınız
için şimdiden teşekkür ederim.