[Pardus-kullanicilari] mbr kaydını bozdu

emre hıraoğlu emrehiraoglu at hotmail.com
13 Şub 2011 Paz 00:56:08 EET

merhabalar. asus k52j serisi windows 7 yüklü bilgisayarımın d bölümünde bir bölüm açtım ve pardus 2011'i oraya kurdum. kurulumda bir hata olmadı ve pardus çalıştı. fakat asus un açılışta F9 a basılınca açılan kurtarma bölümü açılmaz oldu ve bilgisayarımı artık format atamıyorum. anladığım kadarıyla pardus mbr kaydını bozdu ne yaptıysam düzeltemedim şimdi bilgisayarımı garanti kapsamında servise gönderiyorum. bu sorun çözülmesse pardusu kurmayı bir daha düşünmüyorum.. nasıl bir çözümü olabilir. pardustan da ayrılmak istemiyorum...