[Pardus-kullanicilari] Hüseyin Bilen Bey'e (ceren_k9)

Celal ŞAVUR c.savur at gmail.com
10 Şub 2011 Per 22:31:13 EET

Merhaba Hasan Bey,

Guncelleme isleminden sonra nasil bir bozulma oldu.?
Verilerinizde bir kayip mi meydana geldi yoksa program kendilginden
kapanmaya mi basladi.
Bu konuyu biraz daha acarsaniz size yardimci olabilirim.

Yada yasamis oldugunuz problemleri,

http://hata.cerenbilgisayar.com.tr/

adresine girebilirsiniz.

Celal ŞAVUR