[Pardus-kullanicilari] Wine'ın dosya yöneticisinde dosya taşıyamama sorunu

Dursun Erik dursunerik at gmail.com
10 Şub 2011 Per 13:14:27 EET

Günaydın
Dün buradan aldığım yardım ile konsoldan wine'ı indirip yükledim
Kullanmam gereken windows programını sorunsuz kurdum,
bundan sonra bazı dosyaları program files dizinininde program klasörüne
atmam gerekiyor
ancak bunu yapmaya çalıştığımda
"Henüz tamamlanmadı" mesajı veriyor
bunun üzerine Dolphin kullanarak

/home/dursun/.wine/drive_c/Program Files/Rocscience/

programa ait klasörün içerisine bu dosyaları attım
ancak programları bir türlü çalıştıramadım,

bu sorunun çözümü için başka nasıl bir yol izleyebilirim,
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

iyi çalışmalar...

--
Dr. Dursun ERİK
Jeoloji Yük Müh.