[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 Proxy ayarları sorunu

Dursun Erik dursunerik at gmail.com
9 Şub 2011 Çar 08:53:38 EET

Merhaba,
İş yerinde proxy ile internete bağlaniyoruz, bize verilen bir reg dosyasi
var içerigi aşağıdaki gibi;

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings]
"MigrateProxy"=dword:00000001
"ProxyEnable"=dword:00000001
"ProxyHttp1.1"=dword:00000001
"ProxyServer"="ftp=wcgproxy.intra.kgm.gov.tr:8080
;http=wcgproxy.intra.kgm.gov.tr:8080;https=wcgproxy.intra.kgm.gov.tr:8070"
"ProxyOverride"="*.kgm.gov.tr
;10.*.*.*;212.175.108.*;192.168.*.*;92.45.27.*;<local>"

Ben pardusta sistem ayarlarından proxy kısmınada el ile ayarla diyip Http,
Https ve Ftp yerlerini dolduruyorum, Proxy override satırındaki verileri
girecek bir yer bulamadım ve kullanıcı adı ve şifre kısmı pasif,
gerektiğinde sor seçili. Firefox da proxy ayarlarını yaptığım zaman
kullanıcı adı ve şifremi istiyor bu şekilde internete girebiliyorum.
pisiden masaustu ayarlarını kullanı seçtiğim halde  depolara bağlanamıyorum,

acaba sorun bendemi yoksa bizim ağ yapısı ile ilgili bir kısıtlamamı var?

yardimlariniz icin simdiden tesekkürler...

--
Dr. Dursun ERİK
Jeoloji Yük Müh.