[Pardus-kullanicilari] konsolda program silme/ekleme

Hasan BEKTAŞ hasbektas at hotmail.com
8 Şub 2011 Sal 19:19:44 EET

Hüseyin Bey'e Selam,

2011'e K9 indirmiştim. Dün akşam çalışayım dedim sayfası açılınca
"yeni sürüm yükle" seçeneğiyle karşılaşınca yükleme butonunu
tıkladım. Sonuçta K9 bozuldu. Tamamen silip yeniden indirip kurdum
Değişen bir şey olmadı. Bu defa aynı programı 2099'a kurdum (üstelik
makinem 64 bit olmasına karşın 'zorunlu olarak' 32 bitlik programı ).
K9 2009 da düzgün açıldı.
2011'e dönüp paketi tamamen silip yeniden kurarsam düzelir belki diye
düşündüm. O nedenle paket silme ve yüklemenin nasıl olabileceğini
öğrenmek istedim.
Hasan

08 Şubat 2011 Salı günü (saat 09:35:27) huseyin bilen şunları
yazmıştı:
> Arkadaşım
> Konsoldan paket silme biraz tehlikeli olabiliyor ki o da
bağımlılıklarından