[Pardus-kullanicilari] Farklı çözünürlük ayarlamak

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
7 Şub 2011 Pzt 14:22:46 EET

Merhabalar,

Gerçek çözünürlüğü 1600x900 olan bir monitörü bu çözünürlükte
çalıştırmaya uğraşıyorum fakat çözünürlük seçenekleri arasında 1024x768
den yüksek bir seçenek yok.

Sürüm 2011-64bit

Donanım ise Intel Atom işlemcili bir AllinOne PC.

Ekran kartı Pardus'da Intel NM10 olarak görünüyor ve sürücü de Tungsten
Graphics Mesa DRI Intel olarak yükleniyor.

Windows'da ise Intel Graphics Media Accelerator 3150 adlı sürücü görünüyor.

Daha önce de sormuştum ve çok uzun zamandır beceremedim bunu.

Pardus'da Custom Resolution nasıl ayarlanır diye sormak istiyorum. Bir
zamanlar 915Resolution vardı ve çok faydasını görmüştüm. Şimdi de xrandr
adlı bir şey buldum fakat olumlu sonuç almayı başaramadım.

İlginize şimdiden teşekkürler.