[Pardus-kullanicilari] [Hata 16537] Kurulumda hard disk başlatma hatası

Cagdas Badar cagdas70 at gmail.com
5 Şub 2011 Cmt 00:15:42 EET

Zeki bey cevabınız için teşekkür ederim.

cd ve cp komutlarını kullanabiliyorum ama mount işlemini gerçekleştiremedim.

mount komutlarından sonra : (sda,sda1,sdb,sdb1,sdc,sdc1)

mount : bağlama noktası /media/sdc1 yok

diye mesaj veriyor. media klasörü üçünde de hiç aygıt gözükmüyor.

yali.log dosyasının içinde de 100'lerce satır var. Yani elle de
kopyalayamadım.

Bu dosyayı kopyalamak için mount işlemini nasıl gerçekleştirebilirim ya da
başka bir yolu var mı?

Cagdas