[Pardus-kullanicilari] LVM ve runlevel hakkında

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
4 Şub 2011 Cum 22:31:46 EET

Merhabalar,

2011 64bit kullanıyorum. Yeni kurulum yaptım ve kurulum sırasında diskin
tamamını kullan dedim. 120GB diskimin yarısını root yarısını da home
yapmış. 50 GB root bölümünün gereksiz olduğunu düşünüyorum.

Sorunum ise şöyle; lvm kullanarak bu bölümü küçültmem gerekiyor fakat
geçerli runlevel da sanırım bunu yapamıyorum. init 1 diyorum ve sistem
kitleniyor. 8-10 karakterlik anlamsız şeyler yazıyor ve öyle kalıyor.

Ne yapmalıyım?