[Pardus-kullanicilari] ShowFoto pisi paketi

Mustafa ŞEN ilkinsen at gmail.com
4 Şub 2011 Cum 18:33:11 EET

Selim bey, o sayfayı görmüş ve digikam'ın alt bileşenlerini 2011 pisi
arayüzünden kontrol etmiştim (2011'in güzelliklerinden). Orada göremeyince
listeye yazmıştım. Son olarak .rc ayar dosyasını içeren showfoto dosyasını
silerek digikam paketini reinstall yaptım. Silinen dosyayı yeniden oluşturdu
ancak sorun değişmedi. Daha sonra digikam'ı açarak biraz inceledim. Gördüm
ki showfoto ile yapılanlar digikam üzerinden de yapılabiliyor muş. Üstelik
benim aşmaya çalıştığım sakatlık burada yoktu. Artık böyle idare edeceğim,
teşekkürler...