[Pardus-kullanicilari] çözünürlük

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
3 Şub 2011 Per 23:06:33 EET

03 Şubat 2011 17:01 tarihinde Fırat ÖNGÜL <krizalit at gmail.com> yazdı:

> malesef onda da aynısı 1024x768 in üzerinde çözünürlük yok. ayrıca bir hata
> yaptım panningi 1280x1024 e çevirdim. Şimdi arkaplan 1280 ama görünür alan
> 1024 bu yüzden mouse la yukarı çıkınca yukarıdaki nesneler aşağı inince de
> aşağıdaki nesneler görünür oluyor. ayrıca artık nvidia ayarlarını da
> başlatamıyorum. :) açılıyor yuvarlak dönüyor dönüyor sonra kapanıyor.

konsoldan nvidia-settings komutuyla aynı uygulama başlatılabiliyor veya
nerede hata verdiği görülebiliyor...

ayrıca aklıma gelen 2 nokta daha var.

1- sistem açılışında grub ekranında F4 tuşuna bastığınızda garfik ekranı
"tekrar tanı" seçeneğiyle başlatabilirsiniz.
2- ayrıca kdm ekranında bir şekilde "güvenli mod" seçilmişse öyle kalmış
olabilir...