[Pardus-kullanicilari] Harici disklerin ve disk bölümlerine bağlanamama sorunu

korbix at mynet.com korbix at mynet.com
2 Şub 2011 Çar 13:05:51 EET

Pardus 64 bit kullanıcısıyım. Bilgisayarım
takılı bütün diskleri görebiliyor ve otomatik olarak bağlanabiliyordu. Ama
bugün sadece sistemin kurulu olduğu diski görüyor diğerleri yok. Sebebini
bileniniz varsa beni aydınlatırsa sevinirim. Değişiklik olarak bir tek dün
akşam apache, php ve mysql server kurdum.

		Facebook ve Twitter hesaplarını tek yerden güncelle, anında paylaş!
Hemen tıkla!