[Pardus-kullanicilari] internet bağlantısı hakkında

İlker Günebakan ilker.g at ttmail.com
1 Şub 2011 Sal 15:04:30 EET

Arkadaşlar merhaba;

Pardus 2009.2 kurulu sistemime, 2011'i yükledim. Win7 ve Pardus 2011 olmak
üzere iki işletim sistemi kullanıyorum ve tamamen pardus'a dönmek niyetim
var.

Wireless internet bağlantısında veya maillerde belirtilen sorunları hiç
yaşamadım. Benim sorunum biraz daha farklı.

Pardus 2011 ile internete bağlandığımda inanılmaz yavaş bir bağlantı ile
karşılaşıyorum. Sayfaların açılması uzun bir süre alıyor hatta firefox sanki
kilitlenmiş gibi duruyor.

Bir ftp'den dosya indirirken bile inanılmaz yavaş download ediyorum.

Aynı anda win7'e dönüp test ettiğimde, dowload hızımın ciddi anlamda
yükseldiğini ( 30'lardan win7'de 200'leri görmek gibi) explorer'de ise sayfa
açma hızımın ciddi şekilde arttığını görüyorum.

Test şartları aynı olması açısından denemelerimi, ekstra bir dns adresi
belirtmeden , veya hem win7'e hemde pardusa aynı dns adreslerini girerek
yapıyorum. Ama her tür durumda pardus'un bağlantı hızı

Ciddi anlamda düşük kalıyor.

Bilebildiğiniz bir sebebi olabilir mi? Pardus'um 32 bit

Selamlar, saygılar

ilker