[Pardus-kullanicilari] pardus 2011 hakkında..

Canberk Demirdelen divemaster at istanbul.com
1 Şub 2011 Sal 14:53:30 EET

ilk çıktığından beri 2011 ile boğuşuyorum. elimden geldiğince ve buradan
okuduğum kadarı ile birşeyleri düzelttim yada düzeltmeye çalıştım. Fakat
tahmin edersiniz ki onca iş güç arasında ancak bukadar takip edilebiliyor.

ben acer aspire 4710G kullanıyorum.
2011 ile ile bazı sorunlarım oluyor. Ve bu yüzden terki mekan eyleyip
2009 a dönmeyi düşünüyorum.
kendimce (lütfen ukalalık olarak almayın) gördüklerimi belirtmek isterim.
- ati hd 2400XT ekran kartımsa görünür bir sorun yaşamadım. Fakat 3d ye
geçtiğimde ekran kapanıyor. restart etmek zorunda kalıyorum. (komuta da
geçemiyorum)
- dns sunucularını değiştirmek istediğimde root olarak bile kabul
etmiyor. onca denemem boşa kürek çekmek oldu.
- ilk yükleme başlangıcında hep karnel panic hatası gördüm. her nasılsa
açılışlardan birinde kurdu. :)
- ağ tanıtımı sorun oluyor. işyerimdeki masaüstü bilgisayarımın
ayarlarını birebir girdiğim halde ağa bağlanmıyor.
  diğer yandan ilginç bir şekilde tüm ağı (yasaklanmışlar da dahil)
görebiliyor ve erişebiliyorum. Ama ayarlar aynı olduğu halde bir türlü
internete çıkamıyorum.bilgisayarın fan motoru hiç kapanmadı. ısınma
sorunum yok fakat o inatla çalışıyor.
- bilgisayarın kapağını kapatıp açtığımda normal olarak şifre istiyor.
fakat anlaşılmaz bir şekilde şifre girdikten sonra kitleniyor.
- firefox açılana kadarr çay demleyip gelebiliyorum.

2009-2 yükledikten sonra bunların hiç birini yaşamadım. sorunsuz
kullanıyorum. fakat maalesef onda da, .sh uzantıları yükleyemiyorum.
kendimce diyorum ki, 2011 in paket yönetim sistemini 2009 a uyarlasam
sorunsuz kullanacağım.. (belkide deli saçması)

dediğim gibi, sizler kadar olaya hakim değilim fakat yaşadıklarımı
dillendirmek istedim.

teşekkürler..

--
   Canberk Demirdelen