[Pardus-kullanicilari] Paket Yöneticisi Güncelleme yapmıyor, Yeni bir program kurmuyor

bearingsinfo cvs 1 vsc40 at hotmail.com
1 Nis 2011 Cum 15:10:03 EEST

Pardus 2009.2 kullanıyorum ve 16.03.2011 de depodan günceleme yaptım, sonrasında Paket Yöneticisinden bir Torrent programı kurmak istedim, bir Torrent programı ara dedim, aradı birkaç program buldu, bir tanesini seçtim paketleri kur dedim ve bir pisi hatası penceresi açıldı, içinde şöyle yazıyor;

[Errno 2] Böyle bir dosya yada dizin yok:

'/var/lib/pisi/package/libx11-12.2-18/metadata.xml

altında bir adet Tamam butonu var, mecburen Tamam dedim, pencere kapandı kursör(iki adet dönen top) sürekli dönüyor, başka hiçbir hareket, uyarı yazısı yada açılan bir pencere yok, mecburan Paket Yöneticisini kapattım.

Tekrar açtım ve güncellemeyi tıkladım, küçük bir pencere açıldı, depoları kontrol etti veya eder gibi yaptı, pencere kapandı,  kursör(iki adet dönen top) yine sürekli dönüyor, başka hiçbir hareket, uyarı yazısı yada açılan bir pencere yok, mecburan Paket Yöneticisini yine kapattım.

Yani 16.03.2011 tarihindeki güncellemeden sonra Paket Yöneticisine de birşeyler oldu, bir gariplik var, yeni birşey kurmak mümkün değil, güncelleme yapmak da mümkün değil.

Bu durum ile başka karşılaşan var mı? varsa çözüm konusunda yardımcı olabilirse çok memnun olurum.

NOT: Sonra Harddisk in başka bir bölümüne yeni bir 2009-2 kurdum, güncelledim yeni bir program kurdum, herşey sorunsuz çalışıyor, bu demek oluyor ki Depolar yerinde duruyor, yani yok dediği dosya ve dizinler aslında var, ama son güncellemeden sonra Paket yöneticisine birşeyler oldu ve ilgili yerlere bakamıyor, daha doğrusu paket yöneticisi açılıyor fakat işlevini yerine getiremiyor ve ben olayı böyle yorumluyorum.