[Pardus-kullanicilari] harici HDD

Botan Gunoz pardus.mbg at gmail.com
30 Eyl 2010 Per 19:18:55 EEST

marka vermekten pek hoşlanmasam da, son derecede memnun olmamın verdiği
keyifle paylaşmak istiyorum:
seagate'in expansion drive 2TB'yi hararetle öneriyorum. ince, hafif, sağlam,
fan man yok, yani ek gürültü de yok, alt hava girişlerinden havasını alsın
yeter, (gerçi ben kendimi sağlama alıp, kendinden yapışan plastik pabuçlarla
1 cm kadar daha yükselttim, ne olur ne olmaz diye ama orjinalinde yok,
herhalde gerek de yok?!) ve kolayca taşınabilir...
WD my book vb de olduğu gibi uyum (linux tabanlı server'a tanıtamamıştım bir
türlü!), açma kapatma düğmesi (ki bazen gerçekten kapatılıp açılmasını
istiyor), muhtemelen zamanla sorun yaratabilecek özgün power kablo giriş
fişi, sürücü tanıtım cd'si vb gibi hiçbir sorun yok. anında kullanıma hazır.
tam tak ve çalıştır. software de içinde... isterseniz...
sadece eğer, linux altında çalışan bir server'a ek hdd olarak
kullanılacaksa, ext3 olarak formatlanması gerekiyor ki bu zaten her türlü
hdd için zorunlu sanırım...
geliş formatı ntfs, ama pardus "aygıt bildirici" altında "görüyor" ve
kullandırıyor.
üstelik fiyatı da akranlarına göre çok daha çekici...ucuz!
adaptörünü fişe, usb kablosunu da herhangi bir çalışan girişe takın, bitsin
gitsin.
BS (bilgisayar)'ı açınca açılıyor, bs'yi kapatınca kapanıyor...
"ben kendimi sağlama alırım kardeşim!" diyen de "güvenli kaldır" ile
çıkarabilir, ama ben, dediğim gibi yapıyorum, şu ana dek bir sorunum yok...

kimden komisyon isteyebilirim acabaaa? :-) vatan verir mi ki? sorsak mı?
:-)))))

--
pardus.mbg