[Pardus-kullanicilari] Thunderbird kullanımı

H.Adil Dönmez adildonmez at gmail.com
30 Eyl 2010 Per 10:29:38 EEST

Merhaba.

Thunderbird simge durumunda (ya da arka planda) çalıştırılabiliyor mu?

Bir türlü çubuğa kapatmayı başaramadım. Simge durumuna küçülttüğümde
kapanmıyor, çubuğa inip yer kaplıyor. Kapattığımda ise tamamen kapanıp
gidiyor. Ben, anlık yazışma uygulamaları gibi kapattığım zaman kapanmasın,
çubuğun sağ alt köşesindeki simgesi üzerine insin istiyorum. Böylece, yeni
bir posta geldiğinde hemen haberim olabileceğini umuyorum.

Eğer olmuyorsa, e-postayı Thunderbird veya Firefox ile kontrol etmek
arasında ne fark kalıyor ki?

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

--