[Pardus-kullanicilari] yedekleme

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
29 Eyl 2010 Çar 19:04:55 EEST

İyi akşamlar olsun.

Selim bey  teşekkür ederim yardımınız için. Resimler son derece yararlı ve
konuyu anlamama yardımcı oldu. Fakat kafama takılan asıl nokta verilerimizi
nasıl harici hdd ye aktaracağımız. Masaüstünde simgesi olmadığı için biraz
zorlanacağız gibime geliyor. Sanırım dün pardus içinde bir dizinden bir
başka dizine taşıma yapmak istediğimde maalesef başarılı olamadım ( sağ tık
menüsüyle ) ve " sürükle bırak " la yaptığımda masaüstünde ( verilerin
bazıları masaüstündeydi ) sözkonusu dizinin yansısı kaldı içi boş olduğu
için de silemedim. En sonunda yönetici parolasıyla silmeye çalıştım fakat
silinmedi. Bilgisayarı reboot ettikten sonra bunların masaüstünden
kalktığını gördüm.

                                                                    Serdar
Özgür