[Pardus-kullanicilari] PARDUS AÇILMIYOR

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
29 Eyl 2010 Çar 15:12:29 EEST

Merhaba,

29 Eylül 2010 14:26 tarihinde Hasan Bektaş <hasbektas at hotmail.com> yazdı:

> *gelen (hasan-pardus  ~# ) satırına pisi up yazıp enter dedim... (pisi
> up'ı tırnak içinde yazmam gerekmiyordur umarım)*
> Depolar güncelleniyor (Beyaz)
> Depo güncelleniyor:pardus-2009.2 (yeşil)
>  program sonlandırıldı (beyaz)
> "http://packages.pardus.org.tr/2009.2/pisi/index.xml.bz2.sha1sum"hedef
> dosyasına erişilemedi. [Errno 14] PYCURL ERROR 6_""
> Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız
> hasan-pardus~# (kırmızı)
> *pisi help komutunu kullandım, bir sürü şeyler saydıktan son sonra *
> hasan-pardus~# (kırmızı)
> [...]

galiba pisi up komutunu verdiğinizde internete bağlı değilsiniz...

root olarak giriş yaptıktan sonra

network connections

komutunu girip bağlantınız olup olmadığını görebilirsiniz.

eğer bağlı değilseniz

network profil_adı up

komutuyla profili aktif hale getirebilirsiniz. mesela ismi kablosuz olan
bağlantıyı

network kablosuz up

komutuyla etkinleştirebilirsiniz...

ardından tekrar pisi up komutuyla güncelleştirmeleri alabilirsiniz...