[Pardus-kullanicilari] PARDUS AÇILMIYOR

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
29 Eyl 2010 Çar 11:30:17 EEST

2010/9/29 Hasan Bektaş <hasbektas at hotmail.com>

>  Merhaba,
> Dediklerinizi yapamadım çünkü:
> F4/kapalı seçeneğiyle açtığımda karşıma gelen ekranın son iki satırı şöyle.
> Pardus.GNU/Linux 2.6.31.13-131 2010-09-29 (ttyl)
> hasan-pardus kullanıcı adı:
> service komutlarını birincisini yazdım, arkadan parola sorusu geldi ikinici
> komutu yazamadım.
> Bu defa kullanıcı adını ve parolayı yazmayı denedim,
> *hasan#hasan-pardus ** ~$** *
> (not.  Üst koyu satırdaki kare aslında kare değil ama asıl işareti klavyede
> bulamadım)
> [...]

Hasan Bey Fatih Bey once root kullanicisi ile sisteme giris yapin demis.
Soyledigi sekilde yapabilir misniz? Yani bu

hasan-pardus kullanıcı adı:

ekraninda root yazarak ve sonra root'un sifresini yazarak (kurulumda
vermistiniz) giris yapin, sonra Fatih bey'in dedigi komutlari yazin.

Herhangi bir anda sistemi yeniden baslatmak icin restart komutunu, kapatmak
icin shutdown -h now  komutunu kullanabilirsiniz.

Emre