[Pardus-kullanicilari] PARDUS AÇILMIYOR

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
29 Eyl 2010 Çar 10:24:35 EEST

Merhaba,

Dediklerinizi yapamadım çünkü:

F4/kapalı seçeneğiyle açtığımda karşıma gelen ekranın son iki satırı şöyle.

Pardus.GNU/Linux 2.6.31.13-131 2010-09-29 (ttyl)

hasan-pardus kullanıcı adı:

service komutlarını birincisini yazdım, arkadan parola sorusu geldi ikinici komutu yazamadım.

Bu defa kullanıcı adını ve parolayı yazmayı denedim,

hasan#hasan-pardus  ~$

(not.  Üst koyu satırdaki kare aslında kare değil ama asıl işareti klavyede bulamadım)

Hasan