[Pardus-kullanicilari] PARDUS AÇILMIYOR

konqueror forum_forum at mail.ru
29 Eyl 2010 Çar 10:19:11 EEST

Bazı ati kartları şu an model veremem hatırlamıyorum ama genelde eskiler
hiçbir sürücüde çalışmıyor vesa hariç. malasef ki pardusta ati sitesinden
indirilen sürücüler de sisteme veya çekirdeğe özgü derlenemiyor sürekli şu
eksik bu eksik veya bulamadım deyip çıkıyor ya da klavyem bozuk ben yapamadım
:)

Çarşamba 29 Eylül 2010 günü (saat 10:06:07) Sencer HAMARAT şunları yazmıştı: