[Pardus-kullanicilari] PARDUS AÇILMIYOR

konqueror forum_forum at mail.ru
29 Eyl 2010 Çar 09:55:40 EEST

Merhaba

Ekran kartı ati galiba. Böyle bir sorun ati sürücüsünden kaynaklanıyor. Bir
kere yaşamıştım. Sistem aslında açık ve faal sshdan bağlanılabilir. Eğer
dediğim gibiyse sorun nasıl çözülür: Grub yani bilgisiyar ilk açılırken
işletim sistemi seçim menüsündeyken F4 tuşuna basın ve güvenli kipi seçin bu
seçenekle masaüstünün gelmesi gerekiyor. Masaüstü açıldıktan sonra: pardus
(başlat)>sistem ayarları>ekran>aygıtlar>yapılandır>listeden seç>vesa --
sürücüsü seçildikten sonra tamam deyip çıkılır sistem açılıp kapandıktan sonra
sorunsuz çalışır. Tabiki ekran kartından fazla bir performans beklenmez.

Salı 28 Eylül 2010 (saat 21:34:01) tarihinde şunları yazmıştınız: