[Pardus-kullanicilari] yedekleme

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
28 Eyl 2010 Sal 21:38:47 EEST

İyi akşamlar olsun.

2009.1 kullanıyorum. Bilgisayarımdaki bazı verilerimi harici hdd kullanarak
yedeklemek istiyorum. Fakat daha önce hiç bu yolla yedekleme yapmadığım için
doğrusu biraz çekiniyorum veri yitimine yol açabilirim diye. 2009 sürümünü
kullanırken verilerimi flash belleğe yedeklemiştim. Doğrusu yedekleme işlemi
son derece zahmetli olmuştu. Simge masaüstünde görünmediği için ( daha
önceki sürümlerin aksine ) bir hayli zorlanmadan sonra yedekleme yapıp
belleği güvenli ayır diyemeden çıkartmıştım. Daha sonra bir arkadaşımın
bilgisayarında yüklü XP de açınca belleği içinde hiç veri olmadığını görmüş
ve hatta bir kaç deneme yapmış sonucun değişmediğini görmüştük. Eve gelince
bu kez belleği 2009.1 sürümünde açamaya çalışmıştım fakat içinde veri
olmadığını görüp bir hayli bozulmuştum.
Şimdi benzer sıkıntıları yedekleme amaçlı takacağım harici hdd de yaşamak
istemiyorum. Acaba ne yapabilirim?

Serdar Özgür