[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pisi bozuldu

H.Adil Dönmez adildonmez at gmail.com
28 Eyl 2010 Sal 09:10:37 EEST

> From: huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com>
> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Ynt: Pisi bozuldu
>
> Hadi Bey
> Acele etmeyip biraz dikkat etseydiniz targz dosya bz2 sıkıştırma komutu ile
> install olmaz ki Fatih bey de bir sonraki mailinde sehven uzantıyı targz
> yerine bz2 olduğunu belirtmişti.Neyse geçmiş olsun oluşan pisi pk.ni yarı
> konsol yarı grafik ortamda çözülerek sorununuzun hal
> olmasısevindirici.Kolay
> gelsin.

Hüseyin Bey yazdıklarınızı okuduktan sonra hatanın farkına vardım. Neyse ki
sorunum çözüldü. İlginize teşekkürler.

Bu arada, benim adım Hadi değil Hüseyin Adil. Sizinle adaşız yani. "H.Adil"
diye yazıyorum, çoğu kişi aradaki noktayı atlıyor. Genellikle Halil diye
okuyorlar. "Hadi" ilk oldu. :)

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez