[Pardus-kullanicilari] video izleyememe

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
27 Eyl 2010 Pzt 00:01:38 EEST

ünal bey selamlar ben sinan  sm player ve dragonda bendede bu sorun oluyordu ama benim kisi farklı bir konu
dvd yada cd  deki kopya filmlerde bazen problem oluyor mesela dolphin ile açtığım cdyi klasörlerin içinde mpeg dosyasında tıklandığında cdyi görmüyor yada donma oluyor ayrıca birlikte aç dediğimde  mplayer,dragon,smplayer de açamıyor du bende cd leri kaldırmıştım ama bu mesaj üzerine yeniden taktım dosyayı zorlada olsa açtım  film klasörünün altındaki yazıyı aynen kopyalıyorum  (AVSEQ1.dat)  bu dosya filmini windows medya player9 da aça biliyordum  ama pardus daki video  programları açmadı sebeb bu dosya sisteminin eski olmasından yada bizim video programlarının bu  (.dat) dosyasını tanımadığından ola bilirmi  saygılar selamlar
not : videolar cdye aktarmak için  nero eski programı kullanıldı win98se ile yazılmıştı