[Pardus-kullanicilari] pardus 2011 alpha wirelles ve grub

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Eyl 2010 Sal 23:51:37 EEST

Arkadaşım
Pardus 2011 stabil sürümü takriben 80 gün sonra kullanıcı arkadaşlarımız ile
buluşacaktır.Şu an Alpha nı test deneme hata yakalama ayıklama sürümleri
olup her hafta düzeltilen hataları içeren yeni bir test sürümü
yayınlanıyor.Sistem e gelince birçok program da bünyesinde değil. Sırf
merakdan biraz kurcalayayım bir hata da ben yakalayabilir ve sürece benimde
bir katkım olabilir düşüncesindeyseniz, boş bir disk bölümüne kurup sürekli
güncellenen pk.ler ve ilave pk.ler i de kurarak kurcalayabilirsiniz.Wireless
ilk kurulumda taramada yakaladı bağlanamayınca bir sonraki pk de terminalden
profil oluşturup bağlandıktan sonra masüstü grfik ortamda profiller arası
(değişik wireless kullanıcılarının ağı)na bağlanırken bir sonraki pk de
sinyalleri bile göremez oldu. Bunlar gayet doğal. birtek paketin çalışması
için arka planda bağlı oduğu haberleştiği ,python,yalı,comar.Dbus vs
programlar ile uyum sağlayıp stabil hale gelene kadar sizin kdenetwork , iw
ve firmware prorm pk.leri sizi wireless bağlantıya taşıyamaz. Tabi bu bir
tek network u stabil hale getirdiniz bu stabiliteyi sağlarken bir başka
paketin çalışmasını engelleyebilirsiniz.Kısacası miğde ameliytı yaparken
dalağa hatta ciğere neşteri kaçırıp yeni ameliyatların kapısını açmamayı
gerektirir. Şurada ne kaldı Aralık ayına 2010 yılında 2011 i kurup
rahatlıkla kullanacaksınız.İyi geceler