[Pardus-kullanicilari] PHOTOSHOP

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
21 Eyl 2010 Sal 16:18:21 EEST

21 Eylül 2010 15:51 tarihinde Husrev <wapper at gmail.com> yazdı:

2010/9/21 Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com>

> Buraya kapalı kaynak bir işletim sisteminin adı gelecekti sanırım :)
>

> Mesela :
>
> Mac OS X'ten kurtulalım : )
>
> Konuyu geyiğe çekmek istemesem de, Özgür yazılım gönüllülerinin Windows'tan
> kapalı kaynak olduğu için hoşlanmaması, buna rağmen hiçbirinin Mac OS X
> aleyhinde bir şey dememesi garip geliyor. Olay kapalı kaynaktan ziyade
> tekelleşme çabası derseniz, Apple imkanını bulsa MS'den daha tekelci olacak
> izlenimi veriyor bana : )

Merhaba,

Benim mesajımda geçen bir cümle olduğu için cevap verme ihtiyacı hissettim.
Özgür yazılımı seviyorum, kullanıyorum ve gelişmesi için destek olmaya
çalışıyorum. Bununla birlikte yazılım geliştirmek için kapalı kaynağı seçen
geliştiricilere ve firmalara da anlayışla bakıyorum, bir hoşnutsuzluk
duymuyorum, bu bir tercihtir. İlgilendiğim bir oyun olursa mesela, özgür
olup olmadığından önce hoşuma gidip gitmediğine bakarım.