[Pardus-kullanicilari] merhaba

Sencer HAMARAT sencerhamarat at gmail.com
21 Eyl 2010 Sal 09:48:50 EEST

Depoda paket araması yapmak için "pisi sr paket_adı", dsoya araması yapmak
için "pisi sf dosya_adı" komutlarını kullanabilirsiniz. "pisi --help" ile
kullanabileceğiniz anahtarların tamamını görebilirsiniz. Eğer depoda
olmayan bir programı kurmak istiyorsanız ya kaynaktan derlemeniz gerekiyor
ya da pisi paketi oluşturmanız... Bunun için Pardus'un wiki sayfalarında
pisi paketi yapımı ile ilgili bilgi mevcut. Google'dan aratırsanız
rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

Tue, 21 Sep 2010 09:35:13 +0300 tarihinde murat çakır <joomla46 at gmail.com>
şöyle yazmış: