[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 Güncellemesi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
20 Eyl 2010 Pzt 18:09:31 EEST

Arkadaşım
Pardus kendi kendine güncelleme yapmaz eğer siz otomatik güncelle seçeneğini
aktive etmediyseniz.Pardus geliştiricileri bu konuda kullanıcılara seçenek
sunmuş, siz isterseniz manuel isterseniz otomatik güncelleme
yapabilirsiniz.  Paket yöneticisi açın ayarlar bölümünün genel sekmesinde
güncellemeleri otamatik yap kutucuğundaki işareti kaldırın, isterseniz ön
belleği aktive edin ki herhangi bir kesintide indirilmiş pk.leriniz
uçmasın.Kolay gelsin