[Pardus-kullanicilari] Firefox ile Farklı Kaydedememe

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
18 Eyl 2010 Cmt 15:38:48 EEST

Merhaba Arkadaşlar,

Bugün (18 Eylül 2010, 15:30) Firefox ile bir web sayfasını bilgisayarıma
kaydetmek istedim ancak kayıt işlemi yapmadığını gördüm. Sadece o sayfa
değil diğer sayfaları da kaydedemedim. Firefox, sanki Farklı Kaydet menüsü
yokmuş gibi davranıyor. Bunun bir çaresi var mıdır?

Buna mukabil Opera ile denedim (Opera'yı pek kullanmam) sayfayı kaydediyor.

Teşekkür ederim.

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.