[Pardus-kullanicilari] Kurumsal 2 haftalık iso

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
13 Eyl 2010 Pzt 09:09:53 EEST

Pazartesi 13 Eylül 2010 günü (saat 07:35:19) Coskun AKTAS şunları yazmıştı:
> Aynı sorunu dün ben de yaşadım.  sdb ve sdc üzerine kurulum yapamadım. Disk
> bölümleme çok karışık olmuş. Umarım bu haftaki iso'da düzeltilir.

İlgili hataların çözümü için önemini yüksek gördüğünüz, kullanımı ciddi
miktarda engellediğine inandığınız hatalara "ping" yazıp ilgili programın
geliştiricisini hatanın ne zaman düzeltileceği konusunda bir yol haritası
çıkana kadar dürtebilir misiniz?

Teşekkürler.

--
- Serdar Dalgic