[Pardus-kullanicilari] nano'da kod renklendirme

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
11 Eyl 2010 Cmt 21:53:07 EEST

Merhaba,

nano'da [1] renk kodlandırmak için ne yapılması gerektiğine İnternet
üzerindeki bir kaç nasıl belgesinden [2] bakmaya çalıştım ama denilenleri
yaptığımı düşünmeme rağmen kodları renklendirmeyi başaramadım.

Pardus 2009.2 üzerinde bunun nasıl yapılabileceğini bilen var mı?

/etc/nanorc dosyasında istediğim dillere ait kod renklendirme ifadelerinin
önündeki yorum karakterini kaldırıyorum sadece, yapılması gereken başka bir
şey var mı?

[1] http://www.nano-editor.org/
[2] http://www.google.com/search?q=nano+syntax+highlighting