[Pardus-kullanicilari] 2009.2 istegi

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
10 Eyl 2010 Cum 20:32:08 EEST

On Friday 10 September 2010 20:20:08 Adil ALPMAN wrote:
> Serdar Bey;
>
> Ben dun gece 04.45 sularinda arkadasin talebini mail listesinde de
> goreceginiz uzere yanitladim ve arkadas posta adresini bana bugun mailledi.
>
> Pazartesi kargo sirketleri acilir acilmaz cd sini yazip gonderecegim
> kendisine... ;)

Adil Bey elinize sağlık, bir şey sorucağım, bunu bireysel bir hareket olarak
mı gönderdiniz, yoksa ozgurlukicin.com'un CD gönderim fasilitesinden görev
alan biri olarak mı?

CD'sini alamayıp bunu bildirmeye tenezzül etmeyen de bir çok kişi oluyor, bir
pardus kullanıcısı olarak ozgurlukicin.com adresinden CD gönderme konusunda
bir sıkıntı varsa öğrenmek isterim, o yüzden sordum.

İyi akşamlar.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux