[Pardus-kullanicilari] kurulum

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
10 Eyl 2010 Cum 19:53:14 EEST

On Friday 10 September 2010 16:41:19 Ömer Yılmaz wrote:
> İyi günler, iyi bayramlar,
>
> Ben kurulumu bir türlü başlatamıyorum.
> Kurulum cd kalıbını cd ye yazdırdım ve
> boot işlemini yapıp pc yi cd ve dvd ile
> açtım ancak kurulum arayüzünü bir türlü
> açamadım. Notebook direk vista ile açılıyor.
> Bunun nedeni ne olabilir.

Bilgisayarın boot sıralamasında cd sürücünüzü açtığınızdan emin misiniz?

Kurulum kalıbını "kalıbı yaz" şeklinde mi yazdınız?

> Bi arada Xp kurmaya çalışmıştım ancak
> benim harddisk'imin dirver'ı farklı mıymış
> neymiş, onun için farklı bir driver kullanmam
> gerekiyormuş. ben de o zaman pek
> uğraşmadım. sorun bundan kaynaklanıyor
> olabilir mi? bence olmaz ama bi anlamda
> veremiyorum.

herhangi bir driver sorunu söz konusu değildir, cd sürücünüzü bilgisayarınız
görüyorsa ve cd'yi düzgün yazdıysanız bir sorun olmadan YALI'yı başlatabiliyor
olmanız lazım.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux