[Pardus-kullanicilari] 3B desteği?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Eyl 2010 Çar 21:19:06 EEST

Botan Bey
2009.2 Pardus u açın Ev simgesine tıklayın açılan tablonun solunda root
dosyasına tıkladığınızda açılan tabloda boot dosyasına akabinde grub
dosyasına tıklayın açık olarak kalsın yine ev simgesine veya sistem
simgesine tıklayın 2008 in bulunduğu bölümü açın home dosyasına akabinde
belgelerimi seçin , 2009.2 deki grub.conf dosyasını sürükle bırak ile
kopyalayın ve bilgisyarınızı tekrar başlat ile 2008 i açın. 2008 açıldıktan
sonra alt F2 ile açılan konsol a  *kdesu kwrite /boot/grub/grub.conf  *komutunu
girin (kwrite den sonra bir boşluk var buna dikkat edin) sizden root
parolanızı isteyecek *root (yönetici)*parolanızı girin açılan grub yazılımı
sayfasına 2008 home dizini belgelerinize kopyala yapıştır ile taşıdığınız
grub.conf dosyasına tıklayın açılan tabloda en büyük kernel numaralı olan
title pardus ile başlayıp initramfs satırı ile biten grubu mauz ile tarayıp
kopyala ve 2009 grub yazılımının olduğu sayfaya bir aralık bırakarak
yapıştır kaydet çık. Açılışta son grub  adresini seçtiğinizde son kernel ile
açılacak.Kolay gelsin