[Pardus-kullanicilari] Pulse ile network üzerinden paylaştırılmış ses kartına erişmek.

Sencer HAMARAT sencerhamarat at gmail.com
8 Eyl 2010 Çar 17:01:28 EEST

Teşekkür ederim =) sunucuyu buldum ama arkadaşın yapılandırmasında sorun
var sanırım. Sunucuyu buluyor ancak ben kendi makinemden gelişmiş ses
denetimi penceresini açmak istediğimde  "acces denied" hatası alıyorum.
Şimdiki sorun bu. Bakalım çözebilecek miyiz.

Wed, 08 Sep 2010 16:58:15 +0300 tarihinde Emre Erenoglu
<erenoglu at gmail.com> şöyle yazmış: