[Pardus-kullanicilari] pardus nereye

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Eyl 2010 Çar 15:58:44 EEST

Arkadaşım
64 bit Kurumsal2 şu anda alpha aşamasında, kararlılık açısından oldukça
kararlı ama depolar tam desteklenmediği için sene sonuna kadar bu da
tamamlanır. Pardus 2011 in de 64 bit sürümü alpha aşamasında, bazı
bilgisayar kombinasyonlarında ufak tefek aksamalar yanısıra bünyesinde
yeterli programlar yok ve de depolar tamamlanmış değil. Aralık ayında
kararlı sürüm çıktığında hem stabil hemde daha geniş bir pk.desteği ile
kullanıma hazır olacaktır. İyi günler